1 marca 2019

Wystartowała II edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej CZAS NA WZROK 40+. Prezes KRIO objął patronat nad kampanią.

27 lutego, w Muzeum Świat Iluzji w Warszawie, zainaugurowano II edycję kampanii CZAS NA WZROK 40+, która ma za zadanie kontynuować działania w zakresie propagowania wiedzy o prezbiopii oraz metodach jej korekcji, a także zachęcać osoby po czterdziestce do regularnych badań wzroku. Oficjalnie ogłoszono również główny driver tegorocznej edycji – wyzwanie #CZASNAWZROK #BEZOGRANICZEN. Konkurs ma zachęcić osoby po 40., które zmagają się z prezbiopią, do podjęcia aktywności i realizacji swoich marzeń oraz pasji.

Kampanię Czas Na Wzrok 40+ wspierają ambasadorzy w wieku 40+. To zaangażowani w propagowanie wiedzy o prezbiopii celebryci-okularnicy, m.in. Marzena Rogalska, Danuta Stenka, Krystyna Czubówna oraz Maciej Orłoś. Działania w ramach kampanii będą prowadzone do końca 2019 roku.

W spotkaniu uczestniczyli również Prezes KRIO Jan Witkowski, który objął patronat nad kampanią oraz Paweł Szczerbiński optyk, optometrysta oraz ekspert Krajowej Rzemieślniczej Izby Optycznej w kampanii „O dobrym widzeniu”.

scena z: Marzena Rogalska, Danuta Stenka, fot. Podlewski/AKPA
scena z: Krystyna Czubówna, Lidia Popiel, Danuta Stenka, Beata Tadla, fot. Podlewski/AKPA
scena z: Marzena Rogalska, fot. Podlewski/AKPA